Jste zde

Praktické informace

Jak se přihlásit na seminář?

Vyberte si seminář dle vašeho přání. Aktuální nabídku s termíny najdete na www.alcina.cz nebo v ALCINA novinách. Na seminář se objednávejte telefonicky (seminární servis), přes internet nebo u své obchodní reprezentantky. Po přihlášení od nás obdržíte písemnou pozvánku s podrobnostmi o daném semináři a poštovní poukázku. Místo na semináři vám rezervujeme až po zaplacení příslušné částky. Prosíme však o úhradu nejpozději 1 měsíc před konáním semináře.

Zrušení účasti

Před uzávěrkou

V případě, že zrušíte svou účast na jednodenním semináři před uzávěrkou, vrátíme vám peníze, případně platbu po domluvě přeložíme na jiný termín.

Po uzávěrce

V případě, že zrušíte svou účast méně než 24 hodin před konáním semináře, je stornopoplatek ve výši 500,-. V případě, že zrušíte seminář s ubytováním,
stornopoplatek činí částku ve výši skutečně vzniklých nákladů, min. však 1 000,-.

Způsob úhrady

Poštovní poukázkou

Do poštovní poukázky doplňte variabilní symbol = datum konání semináře (seminář 17. 02. 2018, tzn. VS 170218).

Bankovním převodem

Na účet firmy MEDAC, spol. s r. o., číslo účtu – 43-4536560207/0100.
Do příkazu k úhradě doplňte variabilní symbol = datum konání semináře. Na jeden seminář lze využít max. 1 poukázku na jednu osobu.

Poukázka je přenosná pouze v rámci společného pracoviště pro VIP skupinu. Jinak je nepřenosná.